banatwebass.dahek.com
اهلا بيك زائرنا العزيز
اذا كنت زائر كريم لأول مرة تزورنا فلتتفقد المنتدى وتتفضل بالتسجيل
للأنضمام لأسرة بيت منتدى بناتــــ وبســـ
واذا كنت عضو فلتتفضل بالدخول لأسرتك المتواضعه
banatwebass.dahek.com
اهلا بيك زائرنا العزيز
اذا كنت زائر كريم لأول مرة تزورنا فلتتفقد المنتدى وتتفضل بالتسجيل
للأنضمام لأسرة بيت منتدى بناتــــ وبســـ
واذا كنت عضو فلتتفضل بالدخول لأسرتك المتواضعه
banatwebass.dahek.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

banatwebass.dahek.com

للبنات فقط (بنات و بس)

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ديكورات غرف النوم روعه 2011
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 23, 2013 1:01 pm من طرف $بريق الماس$

» ممكن توقيع يا بنات
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 23, 2013 12:50 pm من طرف $بريق الماس$

» اقتراح عمل قسم جديد
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 23, 2013 12:34 pm من طرف $بريق الماس$

» طلب
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 23, 2013 12:31 pm من طرف $بريق الماس$

» ماذا تفعل اذا لم تظهر لك الصوره؟؟؟
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالخميس مايو 30, 2013 10:43 pm من طرف هدوء البحر

» نانسى عجرم بالحجاب
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالخميس مايو 30, 2013 10:33 pm من طرف هدوء البحر

» تامر حسنى
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالخميس مايو 30, 2013 10:29 pm من طرف هدوء البحر

» ديمه بشار
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالإثنين مايو 20, 2013 11:28 am من طرف ♥Ďôđô ÈłđłŐ3à♥

» فيديو مؤثر عن عقوق الوالدين
شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالإثنين مارس 25, 2013 5:09 am من طرف ♥ قلبي ينبض بحب الله ♥

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
$بريق الماس$
شيرين انا لا جايه اقولك Emptyشيرين انا لا جايه اقولك I_voting_barشيرين انا لا جايه اقولك I_vote_lcap 
♥ Admin Rǿ2A♥
شيرين انا لا جايه اقولك Emptyشيرين انا لا جايه اقولك I_voting_barشيرين انا لا جايه اقولك I_vote_lcap 
♥Ďôđô ÈłđłŐ3à♥
احلى دلوعة
"(·._.·(قلب النور)·._.·)"
$سهى$
هدوء البحر
اشواريا راي
♥ قلبي ينبض بحب الله ♥
ღ.¸¸.ĐάᾕdὁOὁsh.¸¸.ღ
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شيرين انا لا جايه اقولك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

شيرين انا لا جايه اقولك Empty
مُساهمةموضوع: شيرين انا لا جايه اقولك   شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالأحد يونيو 06, 2010 1:45 pm

لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا

أنا لاجية قولك إرجع اسمع علشان أنا صبري قليل كل مرة تهرب قرب على ايه إنت مسهرني الليل

خت مني روحي عمري عقلي وسايبني بقلب عليل ياللي حبك إنت مغلبني معذبني وموريني الويل

أنا لاجية قولك إرجع اسمع علشان أنا صبري قليل كل مرة تهرب قرب على ايه إنت مسهرني الليل

خت مني روحي عمري عقلي وسايبني بقلب عليل ياللي حبك إنت مغلبني معذبني وموريني الويل

على قد ما بسهر ليلك على قد ما بتسبني في نار تكويني بي قسو عيونك وتسبني في وسط التيار

يرجع قلبي يغنيلك ويجيلك علشان يحتار وإنت ولا إنت هينا هآ هآ هآ

دا أنا كنت بدوب في غرامك وكلامك وسلامك يا ياحبيب عمري اللي رماني ولادواني ولانادني ولا

أنا مش حتألم تاني استناني أناتعباني الآه ضيعت عمري أنا آآآ

لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا

أنا في بعادك ياحبيبي أنا خلصت دموع العين أنا مش عارفة إنت ناسيني وجارحني وسايبني لمين

بتحن علية ثواني وتنساني ياحبيبي سنين ومافيش مابينا لقى آآآ

هو أنا آخرة ما أتحمل في هواك تناساني وتخدعني ولامرة حبيبي صعبت عليك وإنت بتقسى وبتبعني

كم مرة احتجت أنا ليك أناديك ألاقيك رافض تسمعني إرحم دموعي أنا آآآ

لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا لاجية لاجية لاجية

لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا لالالالالالالالالالالالالا لالالالالالالا
$سهى$
عضوه مميزه
عضوه مميزه
$سهى$

مُساهمةموضوع: رد: شيرين انا لا جايه اقولك   شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 31, 2010 9:46 am

سلمت يداكي تانكس
"(·._.·(قلب النور)·._.·)"
مشرفه
مشرفه
شيرين انا لا جايه اقولك 36-65

مُساهمةموضوع: رد: شيرين انا لا جايه اقولك   شيرين انا لا جايه اقولك I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 02, 2010 1:17 pm

مشكوووووووووووووووورة

تسلمين تسلمين تسلمين
https://banatwebass.ahlamontada.net

شيرين انا لا جايه اقولك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» انا فى الغرام شيرين
» شيرين قال صعبان عليه